niedziela, 29 października 2017

Przerwa w krzyżykach

Nie samą igłą człowiek żyje :) Jak wiadomo oprócz xxx moją pasją są również robótki na drutach. Już w okresie wakacyjnym "popełniłam" kilka chust ale niestety jakoś tak wyszło, że już ich nie ma i zdjęć nie zdążyłam zrobić. Teraz staram się na bieżąco fotografować :) Oprócz chust oczywiście powstają mitenki - to już ten czas na częściową ochronę rączek. Zapraszam do oglądania :) Wszystko oczywiście powstało na "potrzeby" sklepu :)











Dziękuję za liczne odwiedziny i pozostawione komentarze :) Mimo tego co za oknem, życzę Wam miłego tygodnia.

5 komentarzy:

  1. Och ho cudne chusty co do jednej :)
    Ciekawe i na pewno ciepłe minetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chusty, pierwsza i ta w siwe pasy najładniejsze dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś się. Sama nie wiem, która chusta podoba mi się najbardziej, bo wszystkie piękne i misternie wykończone frędzelkami. Mitenki też z pewnością szybko znajdą swego amatora.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny udzierg Agatko! Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne chusty i mitenki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń