poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Komunia Święta

Zanim o kartkach z okazji Komunii Św. chciałam Wam bardzo podziękować za miłe słowa pod ostatnim postem czyli pod myszką Miki. Na razie rośnie mi "sterta" obrazków, które chciałabym bardzo wyszyć ale czasu mało... Dzisiaj zaczynam prezentować kartki tzw. komunijne. Wspominałam, że spodobało mi wyszywanie na aida 20. Pierwsza kartka jest z obrazkiem właśnie na tej kanwie. Ten wzór będzie się jeszcze powtarzał :)




Dwie pozostałe kartki wyszywane są na kanwie aida 18.






Cieplutko Was pozdrawiam i życzę miłego tygodnia. Witam Nowego Zaglądacza :)

14 komentarzy:

  1. Przepiękne, przepiękne, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pełna profeska! Piękne te wzory, zwłaszcza ten kolorowy, piękne kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, kolejny imprezowy sezon przed Tobą :)
    Bardzo ładne i delikatne motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, szczególnie ta pierwsza się mi spodobała, taka delikatna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne! Pierwsza jest naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE! Bardzo staranne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  7. super się wszystkie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kolorostyka i hafciki ślicznie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, mówisz aida 20 tc, chyba bardzo drobne wychodzą krzyżyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, cudowne! Podziwiam za haftowanie na 20 ct, ja na razie tylko jeden magnes wyhaftowałam i umordowałam się. Ale efekt tak piękny, że oczywiście wrócę do 20 ct i być może polubię tak jak 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracochłonne ale efekt super!

    OdpowiedzUsuń