niedziela, 8 lutego 2015

Serduszka na Walentynki

Dawno nie pokazywałam kartek, dzisiaj będą dwie z serduchami :) Zanim jednak o kartkach, muszę się pochwalić jaką niespodziankę zrobiła mi Ola. Bardzo "zasmakowała" mi Jej ostatnia karteczka i proszę - w piątek niespodzianka - dostałam ją razem z prezentem. Oleńko, jeszcze raz bardzo dziękuję :) Skrętki są cudowne!




Teraz mogę zaprezentować karteczki na Walentynki - serduszka w dwóch wersjach. Nie zdążyłam jeszcze oprawić dwóch następnych ale w przyszłym tygodniu Wam pokażę.






Bardzo dziękuję za odwiedzinki i komentarze -  każde słowo motywuje do działania. Życzę Wam miłego tygodnia :)

21 komentarzy:

  1. Świetny prezent. Karteczki wszystkie urocze, bardzo oryginalne, nietypowe, można się nimi inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że niespodzianka Ci zasmakowała. Jeszcze raz wszystkiego dobrego z okazji imienin, Agatko.
    Twoje karteczki jak zawsze rewelacyjne. Widzę, że też uderzyłaś w fiolety. To się wstrzeliłam ze swoją karteczką :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. walentynki przecudne, ten malutki hafcik mnie zachwyca, nie mogę oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent dostałaś a karteczki no cóż są prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z serduchem jest obłędna , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze te Twoje karteczki, po prostu urocze :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki i pięknie wykończone :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie uznaję walentynek tak karteczki mi się bardzo podobają. Zawłaszcza ta druga mnie urzekła. Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne karteczki, w przepieknych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne. Podglądam z zainteresowaniem. :}

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny prezent,a karteczki bomba -zwłaszcza ta pierwsza z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe serduszka i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałaś super prezent :).

    Twoje kartki są cudne, a ta z wypukłym serduszkiem rewelacja :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny prezent otrzymałaś i kartki piękne, super wykorzystanie szydełkowych kwiatów, bardzo pomysłowe i jakie piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne kartki, jestem fanką Twoich kartek :) Prezent dostałaś śliczny :)

    OdpowiedzUsuń