wtorek, 23 września 2014

Wróciłam i wylosowałam!

Witam Was bardzo cieplutko i serdecznie :) Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za wytrwałość i wyrozumiałość, a przede wszystkim za tak liczny udział w moim candy. Mam nadzieję, że wszyscy pozostaną moimi stałymi bywalcami.Nie będę Was zanudzać jak było na urlopie - o tym w sobotę, teraz wyniki losowania. O losowanie poprosiłam mojego męża.


Jako pierwszą wylosował Agatę Fleszar :)


Ponieważ długo czekałyście, jest i druga osoba czyli Małgorzata Żółtek :)


Jeszcze raz bardzo dziękuję za zabawę i gratuluję tym, na które padł szczęśliwy los. Proszę Was o kontakt na maila i podanie w jakich kolorach ma być dekoracja pudełka.

Zanim pożegnam się z Wami do soboty, podzielę się jeszcze moim urodzinowym bukietem jaki czekał na mnie w domu - prezent od mojej córki, a wykonany przez Jej koleżankę


17 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom wygranej :) i podziękowania dla Ciebie za zabawę :) pyszny bukiet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wylosowanych!
    Przyjemnie się wraca, gdy takie słodkości czekają:)
    Mam nadzieję, że wypoczęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to gratulacje dla wylosowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom. Fajny prezent dostałaś, aż się słodko na sercu robi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację i Tobie najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. o zostałam wylosowana super, bardo dziękuję i życzę wszystkiego naj naj (adres wysłałam na meila) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wylosowanym !!!
    Najserdeczniejsze życzenia - tylko słonecznych dni i mnóstwo czasu na przyjemności.
    Bukiet bardzo apetyczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wygranych, oj jak dobrze, że już jesteś....

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, taki bukiet to sama chciałabym dostać!:) Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!:) Gratulacje dla wygranych i dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygrałam !!! Bardzo się cieszę I dziękuję za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ słodki bukiecik:)
    Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko, wszystkiego dobrego z okazji urodzin, bukiet wspaniały i słodki.
    Dziękuje za zabawę i gratulacje dla wylosowanych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń