niedziela, 6 lipca 2014

Kolejna współpraca z córką :)

Przedstawiam następną kartkę na chrzciny, którą robiłam na prośbę córki. Dostała zamówienie na album na chrzciny i jako dodatek była potrzebna w/w kartka. Tym razem krzyż wyszywałam normalną muliną i też prezentuje się wg mnie ładnie.




Ponieważ skończyłam obrazki na zmówienie (niebawem prezentacja na blogu), mogłam powrócić starym zwyczajem do sobotnich "wieczorów filmowych" z Dominiką. Tym razem oglądałyśmy "Przerwaną lekcję muzyki", polecam :) Oczywiście, w trakcie oglądania nie mogłam siedzieć bezczynnie. W tym czasie powstały kolejne kwiatki szydełkowe. 


Serdecznie witam w kręgach obserwatorów Nowych Zaglądaczy.  Dziękuję za miłe słowa pod ostatnią karteczką, aż serce rośnie, że innym też się podoba to co robię. Cieplutko Was pozdrawiam :) Pamiętam o obiecanym candy i dlatego w tym tygodniu coś "wymyślę".

15 komentarzy:

  1. O to córa poszła po mamusi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatny wzór, pasuje do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, taka delikatna, piękne kolory. A kwiatki pewnie niedługo się przydadzą.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka :) A tak ogólnie, to Twoja współpraca z córą przynosi fantastyczne efekty, aż dech zapiera ogladając :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka bardzo ładna!
    Ja też nie umiem oglądać filmu inie mając w rękach jakiejś robótki ;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka. Przy dobrym filmie praca idzie szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka piękna jak zawsze.
    Widzę, że też masz syndrom niespokojnych rąk :)
    Według mnie czas tylko przed telewizorem, to czas stracony.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, taka uroczysta w wydźwięku! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, album i pudełko też juz podziwiałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, delikatna karteczka. Ja mam podobnie z oglądaniem filmów, nie ma opcji żebym miała ręce wolne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jest bardzo oryginalna!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie ujęły mnie Twoje prace lekkością i pomysłowością, nie wspominając o szalenie dokładnym wykonaniu. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń