niedziela, 16 lutego 2014

Radosny koniec urlopu

To co dobre, szybko się kończy. Już od rana prawie dopadła mnie "depresja", że pora wrócić do pracy... Aż tu nagle, popołudniu wielka radocha: wygrałam candy! Moje drugie wygrane candy, pierwsze u Adziamar ale tu się "zgapiłam", losowanie było podczas mojej nieobecności w świecie internetowym. Dzisiaj wygrałam losowanie u Kalliope. Radość jest tak wielka, że to nic, że jutro poniedziałek i pora do pracy. Zanim to jednak nastąpi, krótkie wspomnienie urlopowe.

Na "dzień dobry" mąż uwiecznił moje karteczki, które zajmują honorowe miejsce w pokoju Teściowej :)

 

Zamiast moich kotów, miałam do towarzystwa uroczą sunię


Ta biała krecha w połowie zdjęcia, to Odra. Moi Teściowe mieszkają w Cedyni.


Piękne ścigacze, a za nimi ja z Teściową



Zabytkowy klasztor cystersów w Cedyni



A to taka moja "rozrywka" w wolnej chwili...


Tak wyglądał mój zimowy pejzaż :)



Bardzo dziękuje za komentarze pod ostatnim postem. Serdecznie witam Nowe Obserwatorki w moim gronie. Cieplutko Was Wszystkich pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)


13 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci wygranej.
    Urlop prawdziwie zimowy :) , ale najwazniejsze, że wypoczęłaś. Ja już tęsknię za wypoczynkiem, bo w księgowości to teraz jak latem żniwa, tyle roboty.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely photos and stitching.
    Congrats on your win (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kochana. Moc buziaków

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej i fajnego urlopu! pozdrowienia ciepłe ślę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatem witaj po urlopie, wypoczęłaś troszku? Gratuluję wygranej. Nigdy nie byłam w Gdyni. Odrę podziwiam na jej nieco węższym odcinku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że urlop udany.:) Coś tam wyrasta z doniczek...;) Gratuluję wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło dostać upominek , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranych i urlopowego wypoczynku! Życzę wielu sił do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, gratuluję wygranego candy,szczególnie nożyczki są fajne. Świetnie, że wypoczęłaś (w Cedyni i okolicach byłam przez miesiąc jeszcze w czasach licealnych), a do pracy szybko się wciągniesz.
    Cieplutko pozdrawiam, bo u nas już prawie wiosna

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko zapomniałam - podrap ode mnie swoją "kocia armię" na dzień kota.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :))) Fajnie że odpoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej. Podobnie jak ja miałaś w zeszłym tygodniu urlop. Dobrze nabrać sił do dalszego działania :) Śliczne karteczki podarowałaś teściowej :) Ciekawa jestem tego wzoru nad którym teraz pracujesz, zapowiada się pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje - piękna pogoda na wycieczkę !

    OdpowiedzUsuń