niedziela, 6 października 2013

Niebiesko i zielono

Długo zastanawiałam się, co wyszyć na niebieskiej i zielonej kanwie. Przypomniał mi się wzorek, który  "przysposobiłam" sobie kiedyś z wzorków szydełkowych. Nigdy nie udało mi się go zrobić na szydełku, za to wyszywałam go już wielokrotnie. I w ten oto sposób powstały takie kartki :)






Chciałabym dzisiaj także pochwalić się moją córcią. Otóż tydzień temu odbył się Craftshow 2013 w Krakowie. Dominika wygrała 1-sze miejsce swoim identyfikatorem w sklepie Scrapiniec. Nagroda główna to bon o wartości 250 zł. Ludziska, godzina czasu i kasa wydana! No, ale za to mamy teraz cudeńka do naszych kartek!


Bardzo dziękuje za komentarze pod ostatnim postem, a przede wszystkim za życzenia  powrotu  do zdrowia. Pomogło :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje kartki.
    Gratulacje dla córki - wdała się w mamusię :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne te kartki, podoba mi sie motyw wyhaftowany :), a papierow teraz masz na rok ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj papierów na rok to na pewno nie... :D
      Ale na jakąś chwilę - tak :)

      Usuń
  3. Piękny haft, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Caly zapas na zime ;) teraz masz. Podoba mi sie ogromnie hafcik na kartkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! A hafcik na kartkach pęknie się prezentuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Dominiki. Śliczny haft i kartki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wszystkim Wam za miłe gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny jest ten wzorek!!!!!!! Jak mi go pozyczysz to tez sobie wyhaftuje! Gratulacje dla corci! Ciesze sie razem z Wami! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla córeczki, a Twoje kartki jak zwykle prześliczne!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Karteczki śliczne:-)
    Pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne hafty na karteczkach! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję córci zdolności i nagrody, a Tobie tak udanych kartek, pięknie je robisz!

    OdpowiedzUsuń